Ensam

Jag är en flicka som ingen hör, hur högt jag än ropar så är det ingen som hör.
Vad ska ske för att någon ska höra på vad den flickan vill säga?

Ska hon fortsätta själv eller ska hon kämpa vidare om hopp att andra ska höra henne.....
Skulle hon klara sig själv?


Ingen rolig kväll idag.....Är depprimerad och lessen...men sånnt är livet....Men tyvärr så är de inte jag som valt detta liv.
Sånna här gånger så vill jag bara försvinna, men som tur är så har jag min lilla ögonsten här hemma som ger mig ett litet hopp.Hoppet är att få leva med han och se han växa upp till en fin man.

Har suttit och lyssnat på musik och kollat på lite minnesvideor på youtube....
Jag fälldes massa tårar fast tyst så ingen skulle höra mig, men de finns ju ingen som kan höra mig......

Gick ner för att dricka vatten och då vaknade mitt lilla hjärta och var så lessen....Tog upp han i famnen och vaggade han fram och tillbaka och sjöng en liten sång. Han kollade på mig och tog sin hand på min kind, och tårarna kom åter igen, han tog min tår och tog den mot sin kind.Sen flinade han och somnade om.

Sen gick jag på toa men han vaknade igen,och han somnade inte om förens jag hade slutat gråta och torkar tårarna.
De var precis som att han kände på sig att jag var lessen och nått var fel.

Gick in och läste sedan om barn, och när dom är så här små så känner dom på en gång om mamman är lessen,rädd,arg osv.
Men att han gjorde det så fint, som att visa att han fanns där och allt var bra då....Han gör mig hel!skulle inte klara en dag utan han i mitt liv....

nu ska jag ner och lägga mig bredvid han...

Sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Gulligt gjort av Alexander.

2008-06-02 @ 10:50:40
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0