uppe med tuppen

japp gick upp 6 å gav alexander mat, och nu har han somnat om men jag är pigg därimot...hehe
så tänkte om ja sätter mig här och kollar lite så blir jag säkert trött fö d brukar jag bli..hhehhee

Jag hade rätt, leksand förlorade igår....fast med 0-2 bara så de va väl bra....men tror dom kommer tycka upp sig nu och vara duktiga.....blir väl att kolla på matchen på fredag på tv...

Hade förövrigt en skit trevlig kväll igår...med mycket snack och mega mycket skratt..haha
Ska väl kanske säga som E : De som sägs här stannar väl här!?hehe

har faktist typ som träningsvärk i käken idag efter att ha skrattat så in i bombens mycket igår..

hummm idag så blir det kinabuffé nere på stan....Svärmor ville bjuda oss, så de blir första gången vi ska äta ute med alxenader...men de ska nog gå bra.Jag får väl uppdatera senare hur allt gått å så....

Vad kan man göra en sånn här fin solig morgon då??


Nu tycker jag att P kan ta å klämma ut knodden så jag får en liten kusin...för då kan man lägga den å alexander bredvid varann och då kommer man verkligen se hur stor vår pojk har blivit..hehe
Fast vet ju reda nu att han blivit stor....hehe

jaja ska väl sluta nu eftersom jag inte komme på nå mer att skriva..............


Ha en så underbart trevlig dag allaesammans!!!


Älskar Alexander & Marcus!Ni förgyller min dag.....

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du får nog lära dig stava din sons namn...och så vart det 3-0

2008-03-20 @ 09:43:37
URL: http://Marcus6668.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0