tisdag

I natt vela inte alexander sova i sin säng, så han fick sova mellan oss..hehe En natt efter att han sovit mellan oss så är inte jag utvilad sen har jag typ som träningsvärk....Här kommer förklaringen:

Alexander är ett litet charmtroll som vill ha hela sängen för sig själv, speciellt min sida av sängen....så vi lägger han i mitten men han flyttar sig åt mitt håll mer å mer hela tiden. Fäcktas med armar å ben gör han åxå....så de slutar jämt med att jag ligger ute på kanten å spänner mig så jag inte ska trilla ner på golvet...hehe
Marcus har tagit lite bilder så de kommer väl upp så småning som..hehe

jaja idag blir det bvc,väga å mäta alexander lite...han är nog inte så liten längre....han känns jävligt stor...

Såg houkko på ica maxi igår åxå...å de är inte alls min idol, tycker bara att han är en av de bättre i leksand.Å de va inte jag som skulle stå still å kolla, de va marcus faktist.Men jag trodde inte att de va han först så de va därför marcus skulle stå å glo tills han kom..haha
Men man åker väl ändå inte från leksand till ica maxi i borlänge bara för att handla....nej de gör man fan inte....
Har dom inga affärer i leksand elle??

jaja nu ska jag gå å va social...ska nog ta en macka elle nått åxå för börja bli lite små hungrig..hehe


Älskar mitt charmtroll Alexander & Världens bästa pappa Marcus!!puss

Kommentarer
Postat av: Mipa

Han kanske inte enbart va i Borlänge för att handla och om så va fallet så va det säkert för att det kan ju va trevligt att komma till en annan stad ibland också. Inget konstigt med det =)

2008-03-18 @ 13:59:57
URL: http://sadhistory.blogg.se
Postat av: Ost

Han är inne på OK med jämn amellanrum, även jesper Ollas och Gabriel Karlsson brukar ofta hälsa på sin favorit bensinförsäljare

2008-03-18 @ 22:18:18
URL: http://ostensson.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0