skit

mm skit väder ute..blir fan deppig då..hheheh nu ligger A å sover i vagnen, håller på å byter sängkläder så la ner han där å han somnade innan jag ens hade fixat iordning allt..hehe

A:Han är fortfarande lite grinig så får se om de är en tand på G elle inte, men de visar sig nog snart.Sen är han grinig eftersom han är hård i magen så han får inte ur sig allt så som han ska.Annars verkar allt prima bra med han.

M:Han badade nyss,kom precis ut från badrummet nu så får se vad han hittar på nu da...Annars är väl han som vanligt åxå..Fast han verkar vara trött/lat idag för han verkar inte ha nån ork till så mycket...hehe

L: Jag sitter här vid dumburken å är smått sur, skit väder ute så har ingen lust att ta en promenad,och här hemma vill jag inte sitta hela jävla dan för blir deppig känns så instänkt hela tiden...Har så mycket energi men vet ej vad jag ska göra...Ska väl kanske ta en macka elle nått...De visar sig....


Hummm de där kanske är ett nytt skriv sett man ska börja med, då får man ju skriva av sig om hela familjen....

Varför blir jag så lessen för?

De känns inte som att man är mammaledig, de känns bara som att man går hemma å går varann på nerverna...de börjar bli jävligt påfrestande just nu...


Varför är de alltid jag som ska fela??

Humm vi spelade poker igår med A och D och jag vann första omgången, sen vann M dom andra 2 omgångarna...så vi kammande hem hela potten hit...tycker både jag å M va duktig..hehe Teamwork..hehe

jaja hur ska man kunna förklara sin kärlek till en som man tror inte förstår??Min dröm splittras mer å mer...


jaja får se om A-S å E kommer hit på besök idag, de visar sig...

nu börjar A låta där nere i vagnen så ska gå ner nu..

Älskar er!puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0