seriöst

fy fan va dålig bussarna har blivit..dom var mycket bättre förut....
vi tog bussen hem från stan idag för de va ap kallt ute....
när jag kommer på sitter de en gubbe med rullator,trodde han skulle flytta sig så fler skulle få plats men nej han satt där å tog upp häften av 3 platser, sen kommer en till tjej med rullator så va snäll å gav henna platsen då...så jag fick stå i gången i mitten....visst de gick bra ibörjan men sen blev jag fan sur...

busschaffören körde hackit hela tiden så de va drygt att stå upp, sen kom vi till de där boendet i tjärna ängar. Då skulle båda med rullatorer av så ställde mig åt sidan å jag såg att de fanns gått om plats att komma förbi, men gubben med rullatorn började prata på engelska att jag skulle gå av..så ja sa nej du kommer ju förbi..sen skulle tejej åxå av å hon tog ju fan 2100 år på sig....plus att medans detta händer så har jag en neger med et barn på ca.4 år som står å flåsar en i nacken för hon ska ut, så ja sa åt hon att hon kunde gå där bak istället...för den dörren var öppen å de va fan bara 4 meter dit..men nej hon står kvar där å håller på at trycker sig fram över barnvagn åallt...

så fy fan för dessa bussar....dom va bättre förut....

å vilket jävla folk de finns da...blä

de va då gott med kina idag, tog en god efterrätt åxå, fö de va evigheter sen..

sen efteråt så köpte vi påskgodis för de kostar bara 3.90 på stan...så blev lite sånnt åxå...

när vi kom hem började jag frysa å känna mig konstig...så gick å vila, trodde jag skulle somna men inte på en gång...men ha då fått sovit i ca. 1 timme lite till...sen ha ja legat vaken å försökt värmt mig...hehe

prcis nä ja tänkte ta ett varmt bad då ropade marcus att alexander ville ha mer mat...å nu sitter jag å fryser men orkar fan inte bada..haha men aexander ska nog bada idag så får se...


älskar mina pojkar!!!puss

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ja vilket folk det finns helt otroligt,aldrig mer buss inte 603 iallafall,sägs att 602 är bättre och åker inte igenom tjärna ängar utan åker vägen förbi vägverket...

gott med china var det...

2008-03-20 @ 18:20:39
URL: http://Marcus6668.blogg.se
Postat av: Mipa

Ah bussarna är som dom är och Borlänge folket med för den delen.

2008-03-24 @ 19:20:41
URL: http://sadhistory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0