Fredag

Ja helg igen då....
idag kom petra hit och vi tog en skön promenad....
tycker hon kan klämma ut knodden nu så man får en liten kusin åxå..hehe

Hörde idag att Emmas & Mickes Emira är brunögd,brunthår och har mickes näsa....
ska bli kul att se hon sen...

jjaa nu sitter mina pojkar å äter mat...

jag tvättar för fullt hus och ska väl försöka fixa lite saker..

vid fyra ska vill till mor å far, vi är bjudna på mat där idag....ska bli himmla gott de...


I natt så spydde alexander ner hela sin säng så de va bara att ta upp han å byta body sedan fick han sova bredvid mig på min sida....å han vaknade å gnällde varje gång jag försökte vända mig elle ta bort armen som jag höll om han med..hehe så har lite ont i armen idag eftersom jag har legat å spännt den hela natten..hhe men de gör inget eftersom de är så mysit att sova med ett charmtroll som doftar gott!!


hummm måste bara tillägga att marcus är så knäpp, så han tror alvarligt att jag tänker köra till leksand när det är match...haha de va fan de sjukaste jag hört på länge.. =)

Fan de är bara biljetter till Leksand - malmö som saknas nu...den vill man ju gå på om dom går upp...
kommer aldrig glömma sist dom gick upp..hehe fan de sitter verkligen som ett fint/roligt minne de...

jaja ska väl göra nått vettigt...


älskar mina pojkar!! =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Svar: Tack så mycket! =) Han är ca 2 & ½ månad nu. =) *kram kram*

2008-03-14 @ 18:45:50
URL: http://camc.blogg.se
Postat av: Anonym

ja det kan vi väl. du kan väl höra av dig när du har tid =)

2008-03-14 @ 18:59:30
URL: http://icis.blogg.se
Postat av: Anonym

jag slutar halv fem nästan alla dagar :)

2008-03-15 @ 12:17:09
URL: http://icis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0