deppad

fan varför skulle de bli så här idag..elle de ha fan legat på spänn hela förra veckan åxå, men idag brast de fan...


att misslyckad med mos å köttbullar ...de ä fan skandal.....blev så lessen.....inte fan visste jag att vi inte hade nå mos hemma elle jo mos hade vi väl men skit lite....fan fan fan

De ä fan sannty att jag suger i köket......ska aldrig mer göra mat känns de som..

köttbullar å mos är fan de enklaste att göra åxå......blä

är så hungrig att jag inte orkar med nått just nu..

känner bara att jag vill gråta ut, men vem förstår??
de är så mycket annat som tynger åxå, men vet inte vad...
Känner mig så dålig på allt just nu...

Just nu längtar jag tillbaka till min gravid mage...för då kunde man skylla allt på den..hehe

Jaja återstår å se va som kommer ske med mitt liv, hoppas att att jag vaknar upp imån å allt ha förändras...


Alla andra har ju skrivit om leksand så gör väl de åxå...Fast tyvärr så tror jag att dom torskar första matchen..så jag tror på 4-2 till malmö....men sen efter den matchen kommer dom!!

Vill bara ha nån att prata ut med och gråta ut hos.....


Älskar mina pojkar över allt annat!!!Pussa

Kommentarer
Postat av: Marcus

Dukan prata med mig.. du måste vara negativ o tro på förlust skärpning

2008-03-19 @ 00:54:11
URL: http://Marcus6668.blogg.se
Postat av: Mipa

Om det är till någon tröst så har jag misslyckats med mos någon gång också :) Imon om jag och Marcus ska träna så kanske jag hänger på hem till er efter det, då kan vi laga mos och se om vi lyckas haha och spela något spel el nå :P

2008-03-19 @ 00:59:46
URL: http://sadhistory.blogg.se
Postat av: ae

Kämpa på, och du suger ju inte i köket alla gör vi misstag! Solen går ner men den kommer upp igen....

2008-03-19 @ 18:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0