Alkohol

Japp idag så tog jag min  första grogg på ca. 1 år....kan ju säga att jag kände av den lite granna, men de va ej mycket sprit i..ahha

blev då fan inte full som marcus satt vid bordet å sa hela tiden..haha

Hummmm trevlig dag idag iallafall..


besök på polisstationen,kinabuffé,massa skratt och ett besök inne på BB...

Som sagt åkte in till BB å hälsade på Petra....så fick se min lille kusin..hehe  va liten han va....kommer fan ej ihåg när alexander var så liten ju..han är stora pojken nu..hehe

Men jag tyckte Alexander va mycket finare när han var så där liten å nyfödd, han är så klart finare nu å...men de är klart, man tycker väl alltid att ens egna barn är finast..hehe

Alexander är så rund å go.. han är en riktig mulle..haha

Jajja ska väl dra nu...

Imån blir det att åka till leksand för att kolla på Leksand - Mora......
Självklart blir de jag som ska köra åxå för grabbarna kan ej va i från ölen..=)

Jag tror på 6-3 till Leksand.... 


Älskar mina skruttar!!puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0