Varför

Varför syns inte mina senaste inlägg jag skrivit???

Dom 2 plus 3 till har försvunnit för mig nu....inge kul att skriva blogg när ingen ändå kan se det...å att lägga ner massa tid å ork på nått som bara är borta nästa sekund....

visste att de skulle bli sånnt här skit när man skulle börja flytta bloggen osv......

idag har annsofie å elvira varit här på besök, å hon växer så de knakar....å söt blir hon åxå!!=)

Sen har otsen,happa å ekis varit här..badat,solat....å jag blir fna lika nervös för vajrje gång osten är här....
han är fna värre än att ha erik å massa barn här.... =/

jaja ska väl ta en liten promenad men alexander nu, sedan får denna kväll visa vad som händer!!


Älskar mina lilla familj!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Ett tips: Kopiera inlägget innan du skickar det ifall de skulle bli nå fel så har du ändå kvar det.

2008-06-03 @ 21:03:41
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0