Underbar....

Ja jag vet inte vart jag ska börja, vill skriva att våran son Alexander är den underbaraste människa som finns på denna jord!Han är alltid glad,hans leende får en att smälta,hans skratt får en att bli varm i hela kroppen.

Alla barn har dåliga stunder men alexander gör inte mycket tjut i från sig inte, visst han kan gnälla till lite när han är skaplit trött elle jävlit hungrig...men vem skulle inte göra de??=)

Han är så gosig, han borrar ner sitt huvud mot ens kropp sen myser han med en så man ryser.
Han får en på glatthumör varje dag, han är solstrålen i alla väder!

Hur kan man Älska någon så liten så mycket??Jag trodde inte att jag ahde så mycket kärlek att ge men de kommer bara mer å mer....Jag skulle kunna gå över berg å vatten för hans skull....Jag gör allt för han!!

Alexander är det bästa som har hännt mig, han fick mig att älska livet!
Han fick mig att känna mig stolt över en sak å de är att få vara hans mamma...de kan ingen ta i från mig å de är jag superstolt över...

Den kvällen Alexander föddes så tog mitt liv en vändning och förändrades avsevärt mycket och de komme aldrig mer bli sig likt igen...Men det ändrades till det bättre så jag är bara nöjd!!

Jag hoppas jag kan ge all kärlek och värme han behöver och att han komme få det så bra som möjligt...Om jag kunde så skulle ja ge han hela världen men de kan jag ju inte =)

Jag ska försöka va den bästa mamman till han och jag ska försöka göra allt bäst för han!!

Jag Din Mamma , Älskar Dig Min Son Alexander!! Kommer Alltid Att Älska Dig Mitt Barn!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0