Lördag

Fotboll idag då...cider å öl står i kylen för att vilja bli upp drickna, men dom får vänta tills sen..=)

De blir nog bara jag å marcus som blir här för de är inga som hört av sig att dom vill kolla här....


Hummm nu ska ja kolla på underbarn i sverige....hummm är dom verkligen så duktiga???

Sen ska ja ge alexander lite mat....

marcus ligger å drar sig, han är fan jämt trött=)  spelar ingen roll hur mycket å länge han får sova, han är lika trött jämt...

Ni får ha en bra dag....


Älskar min familj!<3

Kommentarer
Postat av: Sadhistory

Linda alltså vem fan vill se en hockey spelare i Leksand kö upp en dildo i röven och sugan en dildo, inte fan jag och JA det är snuskigt, fan ska ja tycka då, att det är sexigt hahaha nej fan heller. H



Anledningen att jag kolla på filerna va den att jag ville se om det stämde för visste fan inte va ja skulle tro men nu vet jag att är som det skrivits, fyfan. Och ja alla får ha sitt privatliv men desssvärre så kom ju houkkos privat liv ut, tyvärr tyvärr.

2008-06-14 @ 12:39:23
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: Sadhistory

Jag kanske kommer förbi, hör av mig sen angående om det om det är lugnt.

2008-06-14 @ 12:40:28
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0