krock

Har suttit ute med alexander men de började blåsa å regna så vi gick in....tänkte låta han sitta i sin gåstol lite å precis när vi kommer upp så smäller de som baar den...
Kollar ut genom fönstret och ute p vägen så har 2 bilar kört ihop...så har kollat nu på dom när dom skrivit skaderapport....den ena bilägaren såg skitnervös ut, han svettades rejält kan jag säga...Kanske inte hans bil!!=)

Kan tänka mig själv hur de skulle kännas att köra in i någon och sedan ska man stå där å prata å skriva skaderapport, tror fan jag skulle skita på mig då....

jaja väntar på att marcus ska komma hem, han skjussar sin mor å syskon att handla...sen ska vi till kupolen å köpa bilbarnstolen som vi fastnat för....den komme bli så bra så....bättre den än den här lilla som alexander åker i nu...den ska vi bara använda i kris fall...

sen ska vi åxå handla, behövs lite välling,puré å nappar...de där napparna går åt som smör, den ene försvinner å den andra är trasig m.m  hehe

Men de är härligt med dom små frönen....spelar ingen roll hur mycket dom kostar....=)

Som sagt våran 6 års dag idag då, men inget planerat just nu....
HAde planerat 4 saker men när de sket sig med skatte pengarna så gick de inte...så får väl gö nå kul i augusti istället!!
Vi kanske ska åka på en liten semster, vi kollade priser å sånnt igår....men vi får ta å bestämma oss snart!!

Jaja nu ska jag fortsätta att busa med alexander tills marcus komme hem..

Älskar min familj!!  JA dom är min familj...Å öka ut min familj vill jag åxå....men man ska va 2 om de..så dags att prata allvar med marcus nu va??=)

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) Grattis till 6 år!:)

Ja absolut, det ska vi göra!:D

Ska ni göra något kul under midsommar då?

Kramar

2008-06-10 @ 21:04:47
Postat av: Jessica

det förra inlägget var ifrån mej:P

2008-06-10 @ 21:05:16
URL: http://kessh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0