Händelse fullt

De händer saker hela tiden här..=)

I söndags så solade & badade vi hela dagen....Marcus mamma,lars och hans bror sebban kom på besök å badade....
vi var även iväg på kupolen å marcus köpte massa kläder till sig..
Ekis kollade förbi innan han skulle jobba vid 18 tiden....

Sen på kvällen så grillade vi kött på våran nya grill.så de blev potatisgratäng å kött...mmm va gott!!!!
Sen kikade ekis förbi igen....fast han fick dra iväg igen....så vi bestämmde att vi troligen skulle vara med han på tisdagen(imån)....sola,bada å ha skoj!!

Sen så gick alexander å la sig och vi började kolla på ocean 13...så nu har jag sett alla...kanske jag slipper marcus tjat om dessa filmer =)

blev väl att lägga sig vid 01....

.......................................................................................................................................................................................................................

Idag så har vi graillat kyckling innan marcus åkte iväg till jobbet....å vi hann även ta ett dopp i poolen...så som kallast idag så ha det varait 26 grader i poolen .....
sen kom min framor hit och vi tog en promenad på ca. 1 timme...plus att vi gick till rosa huset för hon skulle köpa nått där....

sen var hon kvar en stund här sedan tog hon cykeln å for hem....jag å alexander gick sedan till kupolen å möttes av erica....sen har vi trosat runt där å inhandlat ett par skor som jag fassnade för....så nu saknas bara ett par nya flipp flopp eftersom mina är så utslitna så man kö'änner var enda sten i foten =( sedan ett par nya vanliga skor.....eftersom de är hål i mina.....=(

får äl ha dom hära så länge......

jaja sedan satt vi oss på donken för att ge alexander mat, för där har dom ju micro!!!

Sen gick vi hem hit och vi alla 3 badade, tänkte ju torka oss i solen men den hade börjat gått bakom grannhusen så fick inte så mycket sol...=( Å lite kallt var de åxå eftersom teperaturen hade sjunkit från 35 grader som de va tidigare innan jag mötte erica....Så de va 28 grader bara!!

Sen åkte hon hem och jag å alexander satt oss i sängen å lekte plus att vi gick upp i soffan å lekte åxå....
Sen fick han mat så han sov precis innan 21.......

jag har diskat undan allt där nere plus att jag tog reda på vad de va som luktade illa i kylskåpet...de va en mjölk som gått ut i datum för ca.2 veckor sen..kan ju säga att jag fan spydde nästan när jag hällde ut den så kallade mjölken....blä

sen har jag pratat i telefon med älsklingen å sedan har jag suttit här å kollat runt lite...

är så hungrig nu, men jag väntar på att älsklingen ska komma hem så jag får äta med han!!!=)

Å på Lördag så ska alexander döpas åxå..ojojoj tiden bara rinner iväg....ska hinna baka,fixa iordning massa saker....

Tror de baraa är happa kvar att fråga nu eftersom han ha varit borta....men men de får marcus fixa....

Nu ska ja hitta på nått annat skit här hemma..skulle ju behöva tvätta men de får göras imån eftersom de är så sent nu....annars blir nog grannen sur =/



Gräset behövs nog klippas igen åxå så får se om man hinner göra de i helgen åxå....

Man vill ju ha de lite fint om man nu skulle vilja dra ihop de till ett poolparty med grillning å allt...de ha jag å marcus faktist pratat om å jag vill verkligen ha POOLPARTY!!!!

jaja nu ger jag mig för denna gång, så ska jag försöka skriva varjde dag istället för så här...fö de blir så förbannat mycket på en gång då....

God natt allesammans!!

Älskar min lilla familj över allt annat!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0