10 juni 2008

Ja då är det 10 juni 2008 .....skriver ett litet natt inlägg för jag glömmer väl att skriva under dagen...=)

Kanske ingen speciell dag för många men den här dagen är en bra dag för mig....Och idag kommer jag tänka på många minnen och antagligen så komme jag ha ett glatt humör hela dagen...


Nej jag är inte så glad bara för att sverige ska spela fotboll idag...

Idag så är det 6 år sen jag och Marcus blev ett par. 6 helt underbara år med fullt av kärlek har gått.

Men de blir väl inget att fira,vi firar aldrig nått nu för tiden...

Elle jo om sverige vinner fotboll och leksand vinner hockey då firar marcus..

Visste inte att sånnt betydde mer än oss, men jag har valt kille själv å så är det...

Men men jag tycker att sånna saker ska firas och stort åxå, men man lär vara 2 om det i så fall....

Men jag ska inte ens förvänta mig en liten sak, för man blir bara besviken..

Men jag har min drömm längst in där om hur ett firande ska se ut....(   Kommer aldrig hända =)  )

jaja ska gå nu...


Känner mig gammal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tack älskling för dessa underbara år med dig,om jag ska skriva om alla dessa år så år jag sitta här i evigheter så får se om de blir nått litet inlägg om dig sen.

Älskar dig så otroligt mycket!!!<3

Kommentarer
Postat av: Mikael

Grattis!

2008-06-10 @ 12:31:37
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0