Utflyckt!

Idag så har vi varit med alexanders mormor och morfar till gammelmorfars sommarstuga ute i  skogen..haha
Nej men den låg jätte mysigt med brygga å sjö å allt....så morfar han ha fiskat och sen bjöd gammelmorfar på tacos...gammel moster marie var där åxå med pillan så vi blev en hel del....Ha varit varmt hela dagen såjag är illröd nu..men fan va brons det var där, tror jag blev biten minst 5 gånger och ha fan slagit ihjäl minst 20 st....=/

Bjöds även på tårta å kaffe eftersom gammel morfar haf fyllt 63 år....Men inget för mig å alexander..=)

Kom väl hem för ett tag sen å då slet jag av alexander kläderna å svalkade ner han, han har druckit 2 muggar vatten idag å de kan jag föstå för han ha varit kokhet hela dagen...fy sjutton å va så här liten i denna värme, när kroppen inte kan ställa om sig..han blir ju helt knäckt..=(

Ska ge han mat snart sedan får vi se om han kan somna eftersom han är så het....men de visar sig, han börjar då li trötter här..=)

Själv vet jag inte vad jag ska göra....tvätta vore bra men orka i denna värme...

Ringde onoff idag å frågade om min mobil men den har ikke kommit ännu....så slutet av nästa vecka tyckte hon att jag skulle ringa igen...oki sa jag å la på..=)

nej nu ska jag mysa med min lilla älskling här innan han ska sova....han är så gosig just nu..bara borrar in sig i min famn så de är svårt att skriva..han skiter till och med i datorn å de ha han aldrig gjort förr..haha

den stora älsklingen får jag säkert mysa med ikväll när han komme hem från jobbet....fy fan va ja ha varit sugen på ISGLASS idag.....ska be marcus ta hem en..haha

ha en trevlig kväll!!

älskar min familj!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0