Stolt

Jag är en stolt mamma till en underbar son!!!
Idag la jag han i våran säng så gav jag han sin nappflaska med vällingen i, han låg där jätte snällt och åt mat själv...så jag kunde slänga i en tvätt under tiden...Sen hörde jag bara ett litet gnäll och kollade in på han, då hade han tappat flaskan bredvid sig.Men han fiskade upp den med en hand och satt in den i munnen å drack klart!!!!Vilken gosse jag har, han som inte ens ha velat hållt i flaskan så mycket..=)
Sen när han var klar så såg han nappen bredvid sig och fiskade upp den med å försökte få in den i munnen, med putte lite hjälp så fick han sin napp!!
Är så stolt över han!!!!

Jaja nu ska jag ta in den torra tvätten som hänger ute, sen ska jag plocka lite skräp.Få se om jag hinner å orkar ställa mig å måla den sista grinden.

få imån hinns väl inte det med, har mycket att göra då....

Älskar min familj!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0