Städa

Nu sitter jag här igen å ska skriva i hop om att inlägget ska synas...=/

Skulle städa igår men efter att ha diskat,plockat undan lite å tömmt alla kassar med skräp så hade jag ingen ork kvar, så ja ha allt kvar tills idag..elle nej tvätten blev avklarad....Men då tvättade jag dock till 00.30 i natt..=)

Alexander vaknade vid 00.00 å ville inte alls sova, han hade vänt sig så han låg på magen längst ner vid fotändan..hehe 

så vid 00.40 så gav vi han lite välling och den åt han fort som fn....så hungrig var han då....Sen fick han sova mellan oss för han ville inte alls somna....sen vid 04.50 vaknade han igen å sen dess ha han gnällt så jag gav upp och nu sitter jag här...hur trött som helst och bara känner att jag vill flyta under jorden....känns som om någon har lagt 10 ton grus i vadera öga på mig..=)

Vet inte men alexander är inne i någon period om att han inte vill sova hela nätterna längre, vaknar flera gånger...i förrgår så fick jag stå å vagga han i vagnen i ca.20 min  mitt i natten för att han skulle somna..=/

Jaja han ska få gröt vid 7 tiden sedan ska vi fixa iordning oss å gå till dalicarlia å kolla på placeringsmatcher å kvartsfinaler....sedan får dagen visa vad som händer...

Nu ska jag kolla vidare sedan busa lite med busen här hemma....

Ha en trevlig dag allesammans!!!

Älskar min underbara familj!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0