Söndag

Trök väder vi haft idag då.....å vad det kan regna i mellan åt då, man tror fan att taket ska rasa in ju..=/

De va då några som läser min blogg så får väl skriva blogginlägg när jag orkar å har lust.....

Nu sover alexander å vi ska till å äta, ja vi äter så här sent eftersom vi ej  hinner innan han ska sova, de är full rulle då ju..=)

blir nog nått avsnitt av rederiet åxå!!=)

Får se om Ekis skulle kika förbi och vi kanske skulle spela nått spel...de va länge sen man spelade spel med vännerna...hoppas de inte dröjer för länge innan dess...


Ska skriva ett inlägg imån som jag då svarar alla på deras komentarer jag fått....

Nu ska jag duka fram på bordet....

Ha en så trevlig kväll/natt i detta oväder...

Älskar min familj!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0