onsdag

Idag ha jag varit trött,så fick sova till 10....de va snällt...alexander ville inte alls sova i natt så kl.2 i natt så stog jag ute på gården å vaggade vagnen fram å tebax i hoppom att han skulle somna....de gick inge vidare bra alls....men jag lyckades till slut så jag fick sova vid halv fem tiden imorse...=/  Men han hade 39,8 garders feber så de kanske är förklaringen.....=(

Ha varit till amsberg med alexander idag, vi tog en liten promenad med mamma å rillo...de blev ingen rask elle lång promenad eftersom rillo inte kan gå så fort elle långt......så jag hoppas på att få komma ut på en lite bättre promenad senare idag kanske...men de visar sig....

Fint väder ute idag är det åxå, fast massa moln som man inte vill ha....tråkit att de ska blåsa så mycket bara.....men ibland är de skönt med lte vind....

När ska jag få orken att orka???jag bara väntar....


Blev en aning besviken idag, men ingen ide att dra upp nått för de bli de bara skit av allt....men visst de känns konstigt....=(


jaja nu ska ja hitta på nått annat klokare än att sitta här vid denna dumburk.....


Älskar min familj!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0