Onsdag

Igår kväll så var marcus så snäll å kopplade in skrivaren....så ska nu sätta mig å skriva ut massa foton som ska in i alexanders fotoalbum.Sen får vi se om jag å alexander kan följa med marcus när han ska åka till ludvika, för vi ska handla sen tycker jag.Men marcus komme nog bara skjuta upp det hela tiden..blä

Vill fixa iordning så mycket här hemma men vart fan tar tiden vägen??
är mycket jag vill..

nu ska jag koppla om nån jäkla sladd här under datorn sedan skriva ut massa fina foton!!

älskar min familj!<3

Kommentarer
Postat av: disis

ja det är klart jag förlåter dig =).. ja har hört av mig så många gånger när ja vart hemma o hälsat på dig minst 4 gånger =).. men ja tycker det är lite ensidigt eftersom typ sist du ringde mig var när du fick veta att du var gravid =) heh.. så svårt o veta om du vill vara min vän eller ej ibland =)... ingen fara =) nästa gång hör jag av mig. hälsa alexander =)

2008-07-23 @ 16:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0