Ny

Dag så ska väl försöka tänka possetivt och kämpa vidare....
Så för varjde dag jag tar mig igenom utan så mycket strul tänker jag räkna, börjr om från 1 när de skiter sig..

Så skriver väl ikväll om denna dag har gåttr igenom... =/

Idag än så länge så ha de inte varit så mycket strul...
Ha fixat upp poolen igen, så de bli väl att slänga sig iden med älsklingarna mina =)
Sen ha vi varit iväg å kollat på lite olika mobiler, eftersom min stänger av sig själv,raderar medelandena innan jag ens ha läst dom, tar ej i mot vissa sms, måste laddas hela tiden ja de är bara massa jävla skit...men jag har fan haft den i 4-5 år....

Jag har fastnat för 2 olika mobiler så får se vilken de blir...
den ena kostar runt 6000kr och den andra runt 4000kr
Men de är bra kamera på båda så om de bli nån av dom två så säljer jag min digitalkamera... humm ha mycket på G men inget händer...är så dålig på att ta de där steget å verkligen köpa de...

Frågan är om man ska köpa den kontat på en gång, elle köpa den på avbetalning med kompisabonnemang???Svår fråga tycker jag...=/

Sen ska även ett wii fit inhandlas, en bärbar dator ha jag alltid velat haft, så funderar på å köpa en ....marcus ha ju denna dator å ja vill bara ha en bärbardator för att känna att jag kan gö vad jag vill med den,kunna ha vilka bakrundsbilder jag vill m.m

Så därför tänkte jag om man köper mobilen på avbetalning så kan man kanske köpa datorn på en gång..???

Marcus tyckte att de va en värsting mobil....men jag vill ha en sånn bra kamera i mobilen, annars lä ja till å köpa en ny digitalkamera åxå...så varför inte 2 flugor i en smäll?? =)

Jaja kom nyss hem, marcus ha åkt iväg fö att hjälpa far sin med en flytt...
Alexander ska väl ha mat om ca. 1 timme
Jag är aphungrig, men skit samma..=)

Nu ska jag leka lite med alexander å vänta in marcus...


Ha en trevlig dag!


Älskar min familj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0