Måndag

Hejsan hoppsan!!!Idag  så har vi  varit till OnOff och beställt marcus nya mobil och min nya mobil, marcus mobil fanns i lagret så han får väl hem den på onsdag trodde dom...Men som vanligt så ska allt skita sig för mig så min fanns inte ens i lagret hos tillverkarna....så jag får vänta tills dom hör av sig att den kommit igen, då kan jag få den..å dom visste inte hur LÅNG tid de kunde ta...men men den som väntar på nått gott(bra) väntar aldrig för länge...=)

Köpte även en printer elle de är foto utskrivare,kopiator,skrivare,skanner ja allt  ett....å den behövs verkligen i detta hem...
Marcus får nog koppla in den imorgon....Så jag kan börja skriva ut massa foton på vårat lilla mirakel.....=)

Har även ringt runt till släkten å sagt att jag har fikabjudning nästa söndag eftersom jag fyller år på lördagen.....så nu ha jag det gjort...ska väl bara informera vännerna om det åxå....men ha inte tänkt mig nått stort, utan  typ te å bullar =)

Sen har vi även varit ner på stan för jag skulle in på försäkringskassan för dom lyckas ju alltid strula till allt med vad föräldrapenning innebär...=(  Men dom hade stängt på måndagar så vi lär åka dit imån....Men om vädret till låter så tar jag nog en liten promenix dit!!

Vi åkte sedan å hälsade på alexanders farmor, vart där ett bra tag eftersom ekis ej var hemma....såhan fick mat där och vi pratade om allt...=)  Jag å marcus tävlade även i söndagsbilagan..=) De är en klassiker de!!!=)
De slutade med att vi bestämmde att Emil & Sebban (Marcus bröder)skulle få sova hos oss i natt.  så vi drog till ica maxi å handlade saker till att grilla å lite snacks till kvällen...

Sen har vi bara grillat, spelat wii och bara umgåtts.....nu sover sebban , marcus å emil sitter å kollar på nån film på datorn..å jag sitter här å muppar mig....Får så om ja lägger mig snart för börjar bli en aning trötter jag..=/

Blir så glad när jag får sms från erica å hon frågar omjag vill med till dammsjön..men tyvärr så ha de alltid krockat med massa ärenden för mig..men jag hoppas att jag ska hinna följa med en gång innan sommarens slut....Måste ta mig hem till erica å kalle å se hur dom bor nu å....sen va de ju så länge sen ja tröffa erica så de ä fna på tiden nu, saknar hon jätte mycket....


Tänkte skriva lite om morgon dagen här åxå men de kan jag ju lika bra göra imån eftersom jag snart ska skriva ett inlägg å svara på alla kommentarer på mitt inlägg "underbart".

Men ha en trevlig  natt allesammans!!

Älskar min familj!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0