hett

ja här uppe på övervåningen kan man fan dö av  värmen...de är fan stekhett..msåte fixa en takfläkt så fort som möjligt...

ha precis läst ut tidningen: Föräldrar & Barn
Stog en hel del intressant och massa saker känner man igen sig själv i....lite otäckt åxå...=/

Idag har vi varit på bvc med alexander..Han är nu 70 cm lång och väger 10,2kg.....en riktigt stor pojk har han blivit..han bara växer...=)
Han fick även 6 månaders sprutan och de gick jätte bra...han pep till precis nä dom stck han sen ha de varit lungt, inte ens nappen behövde han...duktig han är..=)
Får se om han får feber nu då elle inte...sist klarde han sig ifrån de....

Ha även handlat idag, handlade även till marcus mamma....fan va vi börjar bli snälla då..=)


Varför känns allt så meningslöst fast de inte är de??
Varför finns det sånna här perioder??

Nu är onoff-kortet fixat så ska väl dit  nån dag denna vecka å betsälla hem min nya mobil!!!!!!Den är så fin =)  fick inte ta den jag vela för marcus, han tycket de va en värsting telefon för mig,.,,,haha  men ja ha fastnat för den här andra nu istället....=)


Ska för söka komma iväg å hälsa på Erica å Kalle nån dag åxå i deras nya lägenhet.....de ser jag enormt fram emot....  den är säkert skit mysig....

Sen är de väl kanske dags att försöka komma hem till Ekis å kolla in han nya soffa m.m nu när den är ihop satt....Vi va ju där när dom skulle  fixa ihop den å de såg rörigt ut kan jag säga...ojojoj....

Känns som jag glider i från allt i denna värld, vad ska jag ta mig till??

Varför är inget som de borde va??

Börjar känna mig gammal, blir fan 21 år nästa vecka.....Har ett barn, en sambo å en kropp som en jävla 90 åring.....så ja ha väl left  mitt liv nu.....


jaja ska väl gö nått vettigt nu sedan bli de att sova....

ha en trevlig natt..


älskar min familj!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0