varför?

ja jag känner mig så trött....så tänkte lägga mig å vila bredis alexander men inte kunde jag vila elle..nej då blev jag pigg istället....hehe

Men mina grabbar är så söta så...först ligger alexander i våran säng och sover sedan ligger marcus i soffan å halv sover..hehe

Får se vad som händer idag då...va ju tänkt att vi skulle ta en promenad å posta mitt brev och sedan hem till ekis men nu snöar de så mycket så får se hur det blir med det....

men de skulle vara skönt med en promenad..har ju inte fått gått nå längre bit sen han föddes..eftersom de varit så dåligt väder...


Men hittills idag så har vi ätit en panpizza och spelat yatzy...hehe   och marcus tycker alexander ger tur.....

jaja ska väl dra vidare nu, för mini ska väl ha mat snart.....aj aj


får se om jag skriver mer sen....


Och jag ska inte skriva att jag hatar dig..hehe
Du är världens underbaraste person,du gör mig hel och lycklig.....
Och världens bästa pappa är du åxå!!
Älskar dig !!

Älskar skrutten nere i sängen åxå....

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hehe, gör en du också då :P

2008-01-18 @ 14:00:44
URL: http://sadhistory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0