Vår älskade alexander

är här nu.....efter 7 dagars övertid.....Så söndagen den 6/1-08 klockan 21.12 så slog han upp ögonen och skrek....världens finaste skrik enligt mig....
Han var 50 cm lång och vägde 3860 gram...
Förlossningen tog 6 timmar och 45 minuter....

Karl Alexander HolEriks....Världens finaste prins...hehe


kom hem från bb idag, skönt de så marcus får vara med mer åxå....å att få känna sig hemma åxå...hehe

jaja skriver en förlossningsberttelse när jag har tid och ork....

Älskar er mina prinsar!puss

Kommentarer
Postat av: Mikael

Ååååh så lyckliga ni måste vara. Grattis. Hoppas allt kommer gå bra och ni får leva lyckliga alla era dagar tillsammans. Jag får ta och komma förbi någon dag och hälsa på eran Alexander :D sköt om er så hörs vi.

2008-01-08 @ 20:35:07
URL: http://sadhistory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0