trött

ska de bara fortsätta så här??

vill bara gråta ut, vill bara skrika allt vad jag orkar...men jag har ingen ork....


hur länge komme jag hålla??

ska väl sova snart för är en aning trött för våran lilla gosse är bort skämmd...han vill bara sova på mammas mage å ha mitt bröst som kudde..hehe

men de är lungt med det eftersom han är så liten, men sen ska de vänjas bort....

idag har han varit lite kinkig och vem vet varför.....inte jag iallafall....


ska de verkligen göra så jävla ont?ska man verkligen behöva känna så här??

Jag gräver bara min grop djupare.....hur ska jag ta mig upp??
Vem kommer höra mig??
Vart är jag??
Vart är ni alla??


Ska väl ta å sluta innan de blir gröt av allt..

ha en trevlig natt.....


Älskar mina pojkar....

*GoNe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0