tom

i bollen det är vad jag är.....har inget vettigt att skriva.....

känner att de är så mycket som ska hinnas med, och behövas göras men jag hinner fan inget, och trött är jag fan hela tiden...blä

finns så mycket jag skulle behöva prata om men hur och när???

har så mycket frågor men inga svar...


känns som att man trillar tebax till ruta 1 igen.....ska ja verkligen dit å trampa igen....



Är vi 2 om detta elle är jag själv?? jag känner mig vilsen....


Dagarna går till att mysa med alexander och ge han mat, han är verkligen min lilla ögonsten....

Spelar ingenroll om han har hållt mig uppe hela natten, jag älskar han lika mycket för de....


Känns som att den där jävla känsligheten kommer nu.....känner att jag bara skulle kunna sätta mig å stor böla, men vad hjälper det mig....

Jaja ska sluta nu efter som jag inte har något vettigt att skriva...

Älskar mina 2 pojkar över allt annat....


*GONE*

Kommentarer
Postat av: Mikael

Det var kul att få se lille Alexander idag :)

2008-01-16 @ 23:36:12
URL: http://sadhistory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0