rutin

ja vi behöver komma in i en bra rutin här hemma...men de får ta den tid de tar....
Alexander är världens underbaraste kille på denna jord, han är ingen gnällbäbis iallafall...

och när han gör sitt leende så har han fått mig att le en hel dag....
hans underbara ögon och hans goda doft....

kan ju säga att det är klart alexander ska ha ett syskon...

tycker han sover bättre å bättre....kan vara lite problem på natten men det blir bättre...

å äter gör han mer å mer...känns skönt att ammningen går så bra....trodde inte att de skulle funka först...

jaja ska gå ner å lägga min prins i sin säng nu...för är lite drygt att skriva med en hand eftersom han ligger i min famn å sover...


skriver kanske mer sen....

älskar dig marcus, du är en sånn underbar pappa och en helt underbar person....

älskar dig så mycket våran lilla prins...du är lika go å underbar som far din.....en liten kopia faktist..hehe

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Marcus

De var mer än jag visste,,så du vill ha en till du haha

2008-01-12 @ 03:34:39
URL: http://Marcus6668.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0