Natt

Japp då sitter man här mitt i natten....jag somande i 1 timme tidiagre idag när dom andra sov så jag har varit pigg och inte kunnat sova....

så vi har ätit tacos,kollat på film,spelat yatzy.....

Måste bara tillägga att jag vann alla gånger över marcus..haha
Lite puppig kanske??*ler*

nu sitter marcus och dricker öl och kollar på hockey.....
jag ska nog försöka sova för tror jag börjar bli trött...för hänger inte med i matchen..hehe  hinner inte med alla utvisningar och när de blir mål..haha

jaja som sagt de som skulle göras idag har ju inte hunnits med....blä


att jag inte bara kan dra ur korken ur röven och få sakerna fixade....nej allt ska dras ut.....

jaja får se va som händer å sker imån da....men jag hoppas jag får lite sömn iallafall annars har vi en zombi här imån..haha

nu ska jag dra...

Älskar er!pussa

*God Natt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0