Klocka värkar

hehe japp jag sitter här och säger till marcus när det kmmer en så skriver han ner..hehe han verkar tycka det är roligt..hehe

det var ett jävla tjat om att ringa in till förlossningen.....men va jag läst och hört så ska de ju göra så förbaskat ont och komma hela tiden.....

vill inte åka in dit å bli hem skickad, så står hällre ut här hemma längre....hehe

Känner liksom på mig att lillen bara jävlas....de har han ju gjort förut så..hehe

hummm jaja inte kan ja sova heller för är inte ett dugg trött....men ska vl försöka så småning om..


Men detta va inge kul, jag som vill ha kontrol å koll på allt....det har jag inte alls nu....

Jaja detta va allt för mig denna gång....


KOMMER DU SNART TRO!?

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0