inbilla

varför inbillar man sig så mycket....ja om allt möjligt....om at de är en spindel under sängen, eller att nån ska dö....jag kan bara vakna mitt i natten å inbilla mig nått...så måste jag upp å kolla så de inte är så, för om de skulle vara så som jag inbillar mig då är de mitt fel att jag inte kollade..hehe ja oki jag börjar bli helt jävla knäpp...men snart blir de till tvångstankar åxå..hehe

alltså jag skulle kunna skriva hur länge som helst men skulle bli helt idiotförklarad då.. så håller de nog för mig själv...hhehhe

inatt drömmde jag att donken började med chicken tasty....mmm vad gott...varför slutade dom med den...de är deras godaste mat rätt....elle ska man säga fetträtt..haha

oki börjar bli en aning trött så börjar bli lite flumm nu...hehe

Hur kan man bli en sådan blip nörd??ska de ta över livet på folket elle???*suck*

fick pengar idag så de känndes skönt iallafall....men ska väl dra nu....antagligen sova...


hejsvejs...

Kommentarer
Postat av: Mikael

Blip nörd det är fint *haha* mjo vi är några som blitt blip nördar nu =)

2008-01-25 @ 01:23:45
URL: http://sadhistory.blogg.se
Postat av: a

Blip is the shit!

2008-01-25 @ 01:34:44
URL: http://ekis.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0