+2

Nu är det 2008 så jag får ett januari barn som jag velat hela tiden..hehe de känns skönt de..hehe

Har lite samandragningar/lätta förvärkar men de är nog inget på g än.....
jag får säkert gå över maximalt..hehe
Men nu är han välkommen när han vill..hehe

Det blev en hemma kväll igår, mamma,pappa,erik och min moster malin kom hit...vi bjöd på mat... Kött,potatisgratäng,sallad och sås.... Sedan blev det lite film,musik m.m

Satt mäst i soffan hela kvällen....hade lite ont men inget farligt....så de är lite värre idag...men men...

Detta nyår känndes inte som nått annat, annars tycker jag dom brukar vara ganska lika....men de känndes inget alls..hehe

Men detta år har då börjat bra hittills och jag hoppas de fortsätter så..hehe

Snöar idag åxå....typist....kommer efter allt..hehe suck


jaja ska väl kanske lägga in en tvätt elle sysselsätta mig med nått annat....


God fortsättning på det nya året!!



Älskar dig marcus!!pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0