så less

på detta jävla datasittande...skulle fan kunna slunga ut denna dator genom fönstret men då skulle jag väl bli strypt långsamt..hehe

jaja dagarna trallar på som vanligt....idag har vi varit på rusta å kupolen..skönt med en liten promenad....

hummm få se om man ska försöka lägga sig nu elle om man ska vänta ett tag till för känner på mig att han vaknar snart och vill ha mat....hur ska jag gö??

finns så mycket jag vill förändra och ändra på...men hur?

finns så mycket jag vill prata med dig om ...men när??

jaja jag ska väl dra nu...


Älskar mina pojkar.puss

Kommentarer
Postat av: celine

tävling!!! voila! här har ni väskan!
Den som blir kommentar nr 1000 vinner en fin väska som kostar 490;-kr!!!!
Du kan ju väl chansa !
OBS!Fler kommentar fler chans:)
kram

2008-02-11 @ 23:23:04
URL: http://crazyfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0