onsdag

har varit på bvc idag och alexander hade bara gått upp 130 gram....men han hade faktist blivit 2 cm längre iallafall..hehe

känns så hemskt för han är bara ben å skinn..man känner hans ryggrad och sånnt...blä

men ska fortsätta helamma plus att han äter ersättning åxå så nu ska han då få äta..hehe 
hoppas bara att han kan börja öka riktigt i vikt nu för han ligger verkligen under sin kurva nu....
men det visar sig, vi ska dit nästa vecka igen och då är det läkar besök....då kanske man får svar på mer...

Sen har vi varit ut och handlat idag åxå som vanligt så sov han som en stock..hehe

sen blir jag tokig på min mobil, jag hade laddat den hela natten så den hade fullt batteri och ändå så lägger den av när folk ringer...fan blir tokig....och sedan fick jag ett sms av erica när klockan var 23.12 men det stog att hon hade skickat det på morgonen...så missade att vara med henne idag....tänkte ringa hon men kom ej ihåg när a-c skulle åka hem....hehe

men hoppas jag hinner träffa hon nån dag snart, för vill verkligen börja umgås igen...

Sedan  var det skönt att vi pratade idag...fast de är fortfarande en sak som ligger å tär men jag hoppas bara att de går över för de är inte vårat fel.....

Vill inte säga nått för då komme de bara framkalla massa skit...


Vi var på kupolen igår och då köpte vi byxa å tröja till alexander, han blev så söt i det...såg ut som en liten gangster i mellan åt..hehe

jaja ska väl gå å sova snart för ska upp i tid imån, vi ska iväg och skriva faderskapsintyg så att marcus står som fader och har vårdnaden om alexander med mig..hehe

jaja ha de så bra


älskar mina pojkar över allt annat på denna jord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0