när?

När ska dessa jäkla stygn lossna då...dom sa att dom skulle lossn av sig själv men börjar fan tvivla på det...har ju gått 4 veckor snart å då borde de väl läkt elle?? är inte så kul att ha nå jävla stygn som irreterar där nere...förut så kännde man dom inte men nu känns dom ju...skaver å kliar...blä

Sen blir jag fan tokig...är så jävla ...  men samtidgt vet man att man inget kan göra åt det just nu..fan hur länge ska jag behöva vänta?


Och nu ska jag svara på alla killars fundering.... JA kvinnor som är gravida är svinkåta...för de är så mycket hormoner i kroppen och mer blodflöde i kroppen att det stimulerar kroppen och allt....Hehe

Myt eller inte??

Det sägs att man föder pojkar om man haft bra sex...
Det sägs att man föder flickor om man gör det bakifrån för då kommer sädet längre in...

Kan det värkligen stämma eller är det myter??

Tycker våran lilla prins bara växer å växer..han har blivit riktigt stor nu....


Hur kan man älska någon så mycket??Vet att jag älskade han så mycket redan när han låg i magen men nu da...jag skulle fan kunna gå över hav och berg för det lilla charmtrollet  ....


Finns det någon i denna värld du skulle kunna offra ditt liv för??Vem i så fall??

Nä nu börjar jag bli lite trötter så ska väl gå å försöka sussa lite...men han vaknar säkert som vanligt då...

för varje gång vi gör mat så vaknar han så jag får äta kall mat...å varje gång jag lägger ner mitt huvud mot min kudde så vaknar han..hehe


Vet ej hur jag ska göra....

Antingen köpa gympakort på friskis&svettis men måste lägga till gym då eftersom jag vill gymma lite åxå..
Eller köpa på maserhallen för då blir det gym å simmning..och jag vill jätte gärna simma åxå, plus att då behöver jag inte kasta ut skit stor summa på babysim sen...
Sen på maserhallen å finns det ju några man skulle kunna gå med...

Men jag vill fan inte gymma på de där  äckliga gymmet där nere...vill ju ha nautelus elle vad de heter...

ä fan får väl se hur man ska göra...sen vil man ju inte simma själv heller...

jaja de visar sig,de blir väl inte förens om  nån månad jag kan börja träna.... hoppas på 1-2 månader...

humm ja nu var det bra för denna gång....

God Natt!
jaja de va väl allt för denna gång...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ok, jag hör av mig imorgon ! jag måste till banken, handla och sen har jag ju haft inbrott i bilen.... och nu kom jag på att det innebär att jag inte riktigt vet hur jag ska ta mig till dig. men, om vi tar det i tid kan jag gå medans det är ljust.

2008-02-03 @ 21:51:00
URL: http://icis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0