mitt i natten

japp de är den nu och ska snart gå å sova....

alexander har knappt sovit nått på hela dagen han har varit jätte pigg..
Han somande på min mage på eftermiddagen/kvällen å själv klart så somande jag åxå då..ligga där helt stilla i en soffa rakt upp å ned de blir man fan trött av..hhe så känner mig inte så trött just nu men jag måste försöka somna...ska upp i tid imån sedan ska både jag å marcus göra ärenden fast på olika håll....

Skulle va jätte kul att äta mat å umgås med erica imån åxå men tiden å tröttheten får visa hur de blir med det....men hoppas verkligen att jag orkar de...

jaha nu vaknade han igen da..hehe ska väl dra nu..


God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0