Glad

idag är jag glad!!!
Att ge Alexander ersättning går jätte bra och han verkar vara så glad å nöjd nu....Piggare åxå..hhee

Ligger å "pratar" för sig själv..hehe

Har varit till mamma idag å hämtat ett paket till alexander...han fick tröja å byxa av morfar....sedan så hälsade jag lite på trix..hur kan hundvalpar vara så söta??

Är jag sjuk som redan vill skaffa mer barn??fast nått år ska vi nog vänta--hehe
men jag skulle lätt kunna lägga mig där inne nu å föda igen...jag är fan sjuk...

Sedan var jag och alexander hem till erica idag...
hon hade fått de jätte fint i sin lägenhet, mysigare etta har jag aldrig sett....
Thea hade blivit jätte stor sen sist jag såg henne och busig som fan....Det blir nog en tokig katt de där....
Så de blev en bra stund med tedrickning och massa prat...
Massa roligt prat så mycket skratt....Vet fan inte hur vi kan komma in på sånna saker vi pratar om ibland,,hehe
Typ om killar tror å säger ibland..hehe

Tycker Erica kan få hitta en redlig karl nu jag..hhehhe
Men som sagt man ska inte tvinga fram känslor å kärlek...de kommer av sig själva om de är menat...

Hoppas bara inte de dröjer för länge innan vi kan ses nästa gång....
Men måste erkänna att de är svårt att bestämma tid å dagar nu när allt kretsar runt alexander....
man kanske betämmer en måndag å sen visar de sig att han knappt sovit och har en jätte dålig dag, ja då funkar de inte, å lika med tider, han ska  amma å äta å de ena å de andra så de är fan omöjligt...

Men de blir nog bättre med tiden som kommer, lite svårt att få en fast rutin på sånna små barn....

Men förmånga vänner kan man aldrig ha och man ska hålla hårt i dom man har...
Erica betyder enormt mycket för mig och hon finns alltid där...
Å vilka minnen jag har med henne...

Ibland vill jag spola tillbaka tiden som var, å ibland vill jag att framtiden ska visa något mycket bättre att minnas...

image19
                                                        Lite på lyret båda två!



image20
                                                     En vän jag ALDRIG vill missta....



Står fortfarande å väger mellan att köpa kort på maserhallen elle friskis&svettis.....Håller på att kolla priser och olika alternativ....

JAja ska väl dra mig här i från nu...

Ha en bra kväll/natt!!

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Mikael

För den är urtråkig och den ger mig ingen känsla alls, men men skulle inte förvåna mig om jag på något sätt skulle börja gilla den ändå haha :D

2008-02-16 @ 10:33:21
URL: http://sadhistory.blogg.se
Postat av: Anonym

du sätter ALDRIG in bilder och när du väl gör det så tar du den fulaste du bara kan hitta ! Bort bort bort !!!
Ses på måndag förhoppningsvis då :)

2008-02-16 @ 13:32:55
URL: http://icis.blogg.se
Postat av: namn

Felling the wine.....

2010-06-23 @ 10:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0