torsdag

Snart har denna vecka passerat åxå,hjälp vad tiden går.
Snart är det jul sen blir det nytt år och sen blir liten stor.
Vad har detta år tagit vägen?
Går dom så här fort när man har barn?
Känns som jag inte har hunnit med mycket inte,
ska de gå så här fort tills dom blir 1 år?
Ska man inte få njuta av bäbistiden mer?

Alexander är fortfarande sjuk, så han ligger
och sover middag nu.
men han är då lite piggare idag.
Och jag har faktist fårr gett han lite mat.

Det har varit hemskt att fått mata han med
men medecin sprutan bara för att han ej velat ha mat.
Och allt ahn fick i sig de spydde han upp lika fort igen.

nej nu ska jag ta och avsluta för snart kommer alexanders
gammel farmor hit på besök, hon hade köpt en lampa åt han.

Ha nyss pratat med ekis ett bra tag, hehe de är den enda killen
som kan ringa och prata med en.hehe
Men de är skönt att man kan de åxå.
Han kanske skulle komma förbi ikväll.

Min förkylning har då gårt bort nu iallafall och
marcus han klarde sig helt.

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

LIIIIIINDA JAG SAKNAR DIG. jag kollar på bilderna från sunny beach, och ååh vad jag längtar tillbax !

2008-12-04 @ 15:26:41
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0