Sova

Nu snart ger jag upp att sitta här själv och tycka synd om mig =)
Ska nog gå ut och rasta hunden sedan kryper jag ner under täcket och drar en kudde över huvudet i hopp om att jag inte ska höra alla konstiga ljud som försigåri detta hus.
Men jag lär ju ta mod till mig och våga gå ut med hunden åxå, och det är ju en annan femma kan jag säga.
det spelar ingen roll att jag har hunden med mig, jag känner mig inte så mycket trygare för det.

Jag klarade av att elda iallafall. elle ja vad jag tror iallafall, de lär väl visa sig senare.

Nu vaknade alexander så ska dra.

god natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch ja, för att va ute i mörkret. men jag skulle nog oroa mig för de små liven som sover :/

2008-12-18 @ 23:06:48
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0