Skoj

Nu så kan jag väl pussta ut?? nej nej nej nej....................
Jag är inte klar på långa vägar, så de är bara till att röra på fläsket och sätta fart med massa saker som ska göras.
Fast visst skulle de vara skönt med en vilo paus i soffan elle ännu bättre är väl sängen =)
Men nej nej de kan jag inte tillåta mig själv elle, här sitter jag å ugglar medans marcus jobbar häcken av sig =)

Men tänkte skriva lite om dagen sedan kanske vad som borde göras, sen får vi se hur det slutar.

Erica och Emira kom hit ett tag på förmiddagen, för att vi sedan skulle flytta över bilstolen och vagnen till min bil.
Det tog fan ett bra tag det kan jag säga, stolen var de inge problem med, men när vi skulle ha upp skyffen till  volvon för att  hämta emiras vagn så fick vi inte upp den, så de slutade med att erica fick klättra in och öppna inne från =)
Men tror ni inte att vagnen är så jäkla stor då? jo visst, så vi fick stå och böka ett bra tag innan vi fick in båda vagnarna och att få igen bakluckan åxå, men vi lyckades efter ett bra tag =) Och jag kan säga att det var som ett gympass =)
Sen skulle jag tanka bilen, så jag hade i 500 kr och började tanka, men den där jävla pumpen slog i från hela tiden så de tog jätte lång tid och det blåste kallt som sjutton åxå. Erica öpnnade dörren å frågade hur mycket jag skulle tanka och då hade jag knappt kommit upp till 100 kr  haha.
Hon sa att jag skulle försöka trycka på ett visst vis och de funkade ett tag, men sen så blev den helt knäpp och slog i från hela tiden, tills det stog close på pumpen.  Va?? mina pengar då?? jag fick ett kvitto som de stor att jag har 71 kr till godo, men hallå dett kvittot kan man inte ha in i den där maskinen och det finns ju ingen man kan fråga där. Så jag ska nog ringa till det där nummret som står på kvittot sen.Men jag fick då i lite bensin iallafall =)
När vi väl är på väg till leklandet så ringer min mobil, så jag får åka av och ställa mig på en parkering och ringa upp mamma. Oj då dom är på väg just då hem till mig för att hämta stolarna och bordet. Så de var bara att vända.
Kom hem igen  och hjälpte dom, de gick ju skit fort eftersom vi var så många =)
Men sen kunde vi ta oss till leklandet!!!Där blev det mat för dom små, och även oss stora. Fast lite dåligt utbud med mat hade dom eftersom deras leverans hade blivit inställt elle nått.
Men sen så lektes det på av bara den och det uppskattades verkligen av de små liven =)
Jag uppskattade det åxå väldigt mycket, för nu fick jag ny energi av att få vara med possetiva erica en dag!
Så vi åkte väl där i från vid ja lite efter 2 tror jag.
Vi var då här hemma å klara vid 3, då åkte dom hem till sig och vi fortsatte upp till amsberg för att fixa de sista in för julen.
Och jag hämtade mitt paket som mamma tjatat om =)
Så nu är det fixat å klart.

NUs ka jag ut och stänga bomen sen ska jag börja fixa lite där nere, men jag kommer nog upp om en stund och skriver mer.
Ja om vad som mer hännt idag och vad som ha fått oss att skratta!!

Sen bli de väl att skriva mer skit !haha

ha en   bra kväll så länge!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv gumman :)

2008-12-22 @ 21:12:55
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Maritha

Låter som ni haft en toppendag! :)

2008-12-22 @ 22:46:07
URL: http://marithaerlandssons.blogg.se/
Postat av: Ekis

Jag förstår inte, tomten har varit hit med ett par julklappar till Familjen Eriksson/Hol Eriks. Hur gör vi? =)

2008-12-23 @ 12:51:06
URL: http://ekis.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0