OFF

Jag har varit väldigt OFF i dag och igår.
Alexander kräver jätte mycket tid nu
när han är sjuk, man kan inte göra
mycket alls. så jag ligger efter i allt
just nu.
Därför ha de varit snålt med både blogginlägg
och svar på kommentarer.

Men jag gör så gott jag kan,
så ni får ha överseende med detta.

Jag vet inte om Ekis vill jävlas elle om
han inte är medveten om att han ringer mig.

Han har nu ringt 2 gånger som jag inte ha hunnit svara,
sen så ha jag fått 2 st röst medelanden som var
efter att han hade ringt.

Det måste vara från hans träning för de låter ut som om de
var multum med killar som snackade och skrattade.
Snackade om vad dom skulle göra idag osv.
Jag hade 46 kr på mitt kontantkort
men nu efter jag har lyssnat av vad han sa
så har jag 6 kr.
Då kan ni fatta hur långa båda meddelandena var.

Han måste ha haft telefonen i fickan å kommit åt en knapp
så de ringt upp mig.

Jaja alexander somnade precis,
han var jätte trött så han höll på
att somna i badkaret när jag
badade av han.
Han orkade som vanligt inte dricka
sin välling så han lär ju vakna i natt.

Nu ska jag kolla vidare så ha de skönt!




Kommentarer
Postat av: Marcus

Ja för man måste ju lyssna på hela...får skylla dig själv min lila socker pulla....

2008-12-04 @ 20:16:08
URL: http://shitvilkenblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sockerpulla =) Det var det värsta!

2008-12-06 @ 03:34:09
URL: http://ekis.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0