måndag

Ny vecka nya tag!
JA då är man på första dagen i en ny vecka då.
bara 9 dagar kvar till julafton.
Jag börjar bli stressad.
Har massa saker som ska göras.
Jag har ca. 7 st julklappar kvar att fixa.
Massa mat ska inhandlas.
Det ska fixas i ordning mer här hemma.
Saker ska bort här i från.

Och i allt detta så ska vardags sysslorna
fixas å grejas.
Man ska vara hund och barn vakt i 3 dagar.
man ska bjuda på en 3 rättermiddag.
Marcus jobbar nästan varje dag frma till julen nu.

ja ja de måste gå, jag måste hinna.
Jag önskade att jag kunde trolla!

Jaja ska iallafall försöka få iväg bordet å stolarna
upp till amsberg idag så jag slipper det sen.
Sen ska det handlas, ska väl börja inhandla
lite av all mat som ska vara till julen.
Sen ska det även städas lite.

kom på att mitt i denna stress så ha jag glömt att
 tända de 3.de ljuset i advents staken.
Kanske hinner med det ikväll.

Å som saltet i såret så ska man ha tant röd på
besök denna vecka åxå.
Så man är mer irreterad,ledsen och allmänt nere.
Passa er jag har världens pms.

jaja ska väl kanske inte sitta här och dra mig
och åma mig för detta-
Bättre är det väl om jag kan lyfta min röv och
börja med alla sysslor som ska fixas.
Men vart är lusten å orken?

Alexander  vaknar säkert starx så då bli de full
rulle igen. Precis som alla andra dagar.

Skönt att marcus är ledig idag iallafall.
sen jobbar han hela veckan
fram tills på lördag.

jaja ha en så bra dag denna
trissta december dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej jag vet, utekläder är ganska dyrt. men jag har faktiskt köpt på ica maxi, för 149 :- förra året. håll utkik där, man kan göra fynd :) och ska man leka med barn behöver det ju inte vara det senaste nyaste :)

jo det är bättre, har varit lite krasslig och bara allmänt less på allt men det känns lite bättre nu. hur är det med dig då gumman ? känns som att det var evigheter sen vi sågs, saknar dig. men det verkar som att du har fullt upp fram till jul..

2008-12-15 @ 15:22:35
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0