Lucia

Ja då var det lucia och endast 11 dagar kvar till
julafton!
Så ha en trevlig lucia dag!

Jag börjar bli smått stressad nu.
Har kommit på att de är
en del julklappar kvar som
måste fixas nu för fan!
Och måste nog snart börja
inhandla all julmat som ska
göras å fixas.
Vi blir ju 12 personer här på julaftonen
och sen blir vi 10 st här dagen efter julaftonen åxå.
Så de är ju lite att göra kan man säga.

nu sover alexander middag och jag hade tänk börja
städa lite och slänga in lite tvätt.
Men nu kom den där tröttheten krypandes.
Så jag ska daska ner min rumpa i soffan
och kolla om de finns nått att glo på.
Sen när Alexander vaknar så ska vi
ut och skotta bort snö.
Han skrattade hela tiden åt mig igår när jag skottade =)

DET är en fin viner dag ute.
Funderar på att ta pulkan å köra lite
med alexander sen.
Men jag har fan inga täckbyxor å de är ju så kallt
ute utan sånna.

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maritha

Du kanske är gravid? Därav tröttheten....... :)

2008-12-13 @ 13:24:20
Postat av: Anonym

dags att skaffa dig ett par täckbyxor då kanske, det är väl behövligt i småbarnslivet :)

2008-12-13 @ 15:31:36
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Maritha

Jasså! Det var ju synd......trodde det var dags för ett syskon :)

2008-12-14 @ 12:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0