21/12 - 2008

Hej på er där ute i  världen!
Nu är det söndag igen och det står inte på förens jultomten knackar på dörrarna =)
nej men det är bara 3 dagar kvar och det är mycket som ska göras kan man väl säga.
Ska då iväg och handla det sista till mat idag iallafall och sedan ska vi en sväng på kupolen och kolla om vi hittar nått fint att sätta på alexander, annars får han springa runt i sin tomtedräkt =) dock ser den ut som en pyjamas =)

Är precis klara med att ha gjort knäck, inte för att jag är så förtjust i det men det finns väl andra som är det, känns som både min och marcus släkt är lite huliganer när det gäller god saker =)

Alexander sover middag just nu så marcus passar på att duscha nu, sedan ska jag ta en snabb dusch åxå, sen ska tvätten hängas upp på tork åxå. Lite små städning och små fix ha de blivit och mer kommer det bli.

Igår så bjöd vi mamma å pappa på den dära 3 rätters middagen som vi hade lovat dom.
Och dom blev mätta och belåtna, dom tyckte det var super gott!!!Å det var väl tur det =)
Som förrätt så blev det parmaskinka lindade runt honungsmelon och sallad.
Som huvudrätt så bjöds det på lövbiff fylld med ost och lök,potatisgratäng,sallad och grönpepparsås,beasås.
Efterrätten bestog av friterad banan med glas och sirap.
Kan ju säga att våran diskbänk var gjord av ett berg med disk när kvällen kom smygande på en.
Men den högen är då avklarad nu iallafall =)

Igår när vi kollade på tv, så skrev erica ett sms, å de blev bestämmt att jag & alexander ska hitta på nått med Erica & Emira på  måndag.Kanske blir det leklandet.vem vet. men kul ska det bli ialafall, att få komma ut å göra nått men en nära vän i dessa stress dagar. Blir ju som sagt att må så underbart bra med henne. Och som grädde på moset så får ju alexander leka med en komis åxå!!
Så de ska bli kul.
Visst fick reda på idag att de kan bli lite körit eftersom mamma å pappa ska komma hit i mån å hämta deras köksbord och 5 stolar, å dom kan inte någon annan dag heller. Men de är väl bara att försöka vara hemma till den tiden dom ringer, sen kan man ju hjälpa dom snabbt med det. dom trodde att de skulle bli vid 1 tiden men dom visste inte säkert. Men de löser sig på nått vis, de gör det alltid.

Nej nu blev marcus klar så jag ska kassta mig in i en varm dusch nu jag.
Sen blir det att stressa runt hela dagen som alla andra dagar.

Mest stressad är jag över att hinna dela ut alla julklappar. man vet  ju inte vilka som är hemma och inte hemma.
Men erica får då sina imorgon, ska försöka få tag på annsofie och ekis åxå.
Sen är det mest släcktingar som man ska få tag på.

Jaja får uppdatera sen  ikväll om hur dagen har gått och vad den gav oss =)

Ha en så bra dag allesammans!!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

nejdu, jag ska inte ha nå julklappar imorgon för jag ska handla klart mina på tisdag. tycker vi kan ta det efter jul ist så vi kan byta samtidigt :)

2008-12-21 @ 16:47:42
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0