2008

Det hände både bra och dåliga saker under 2008 för min del, men så är det väl varje år skulle ja kunna tro =)

Ska skriva detta inlägg kort för vill ju hinna göra annat innan tolvslaget åxå.

Men 2008 är nog mitt bästa år hittils och det förstår nog vem som helst  för den skatt som vi fick i början av 2008 han över vinner allt!!
det var tur  att alexander ville vänta till 2008 för han skulle ju ha kommit 2007 annars....

Ja men året började bra med att Alexander anlände och gjorde oss till världens lyckligaste lilla familj.
Vi kom i ordning här i våran nya lägenhet så man verkligen kände sig HEMMA igen!!!
Fick en lite kusin i mars på samma datum som min andra kusin =)
Var iväg på 2 st mini semestrar och det behöves för hela familjen.
Alexanders dop var åxå bra som tur var =)
Köpte en ny bil!En KOMBI!!!!
Fick ett nytt bord ett sånnt jag letat efter hur länge som helst.
Åkte på kryssning med älsklingen.
Var på ericas å kalles inflyttningsfest!!
Var på helkvällen med ekis,happa,linus å marcus.

Ja de är väl säkert massa mer men som jag ej kan komma på nu.
Men självklart är det nått nytt varje dag eftersom man får följa alexnaders utveckling med språk,tänder,krypa.gå,leende,skartt osv

Tråkigheter som bilolyckor,missfall(inte jag) och lite till har åxå hännt.

Men det har väl varit mitt 2008 och jag hoppas att 2009 blir minst lika bra om inte bättre.

Finns ju lite fler saker som jag vill ska hända i mitt liv så varför inte slå till och fixa det under 2009 ??!!

Nu säger jag hejdå till året som gått!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0