torsdag

Hej hopp i lingonskogen...
Nu är verkligen hösten här, de gröna fina löven på träden har börjar se ganska gula ut, de är kallt å det blåser kallare....ville ju ha sommar ett tag till ju....men men de är sånnt man får ta....

Har setat å haft så underbart roligt åt mina minnen......för precis 1 år sedan så hade jag gått lite mer än hälften av min gradevitet och jag,marcus,erica och ekis var i sunny beach.....de va så underbart,härligt,mysigt och fantastist att få vara där med dom....vill spola tillbaka tiden ibland....mådde så bra där, jag svävade i ett lyckorus hela veckan....

JAja idag så ha jag å alexander tagit en promenad, sedan har jag bakat både kärleksmums å kladdkaka. Å båda blev bra...=)
 Sedan fick jag fulla diskbänken med disk så de va bara att sätta igång....

har tänkt dammsuga hela tiden men alexander tilllåter ej det..=)

Så nyss kom mamma å pappa på besök så bjöd dom på lite fika. de uppskattades!

Nu ligger alexander å sover lite han vaknar nog snart..

Å tvätten ligger i torktummlaren så hoppas de blir torrt snart så jag kan bädda våran säng...

Jaja nu ska jag fortsätta att slöa lite grann...måste ju få pussta ut nån gång =)

Idag slog det mig, blev så där glad igen.Kom å tänka på vad jag å marcus pratade igenom förut å vad vi kom fram till....Så nu svävar jag i ett lyckorus här igen....och jag räknar fortfarande ner dagarna, veckorna m.m


Marcus jobbar hela veckan.så jag å alexander får sysselsätta oss själva denna vecka..hehe

ha en trevlig dag!

Älskar min familj!<3

Kommentarer
Postat av: erica

nu vill jag gärna veta era planer här :) saknar dig. känns som att det va evigheter sen vi sågs !

2008-08-29 @ 15:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0