Tornardo

Ja nu ska jag väl försöka lätta mitt hjärta igen då....hehe inte för att man brukar bli så mycket lättre efter åt ändå men ett försök gör ju inget..=)

Är fort farande skir glad å lycklig för det jag och marcus har kommit fram till, jag kan bara räkna dagarna,veckorna, månaderna.....men de kommer iallafall.....Den lyckan att få höra han säga det, den lyckan är ofattbar.....=)

Fick tillbaka mina skattepengar denna vecka åxå, de va skönt att för en gångs skull se att man är någorlunda rik efter alla räkningar m.m

Har fortfarande full fart med att kolla efter ny bil, för jag ska fan ha en kombi nu...ha hittat en del men dom ligger ju så långt bort....men ska fortsätta ett tag till men hoppas den rätta bilen dyker upp snart.

Snälla, rara lilla du, ta ansvar för det som har hännt, gör nått åt det istället för att skita i det, det är vi andra som lider mer än vad du tror. Det är dags att se det i vitögat nu...Du måste agera innan det blir försent.Tänk på dom runt om dig istället för att vara så egoistisk. Ork kanske du inte har men det är ett måste!För ditt eget bästa och alla andras bästa.

Tycker att min älskade sambo borde börja skriva blogg nu, går in där varje dag men blir lika  besviken för varje gång att det inte finns något nytt inlägg att läsa...Du kan väl skriva om sport/leksand, ditt liv, dina känslor, din familj   ja vad som helst men saknar iallafall att få läsa din blogg älskling!!Ge mig nått att läsa nu! =)

Strax ska alexander få bada med pappa...sedan blir det att sova....då ska jag å marcus festa till det med tacos och lite film....

Nej nu ska jag sätta in en annons på blocket, få se om man får några intressanta svar....


blir så besviken på min blogg, den visar alla kommentarer så sent, hade fått en kammentar av disa om att hon var i blge..den syntes inte förens idag för mig, och jag läste sedan hennes blogg om att hon hade kommit hem igen...så för sent att ringa...men ska nog ringa henne någon dag å snacka lite skit...de va så längesen...

Har annars haft fullt upp under helgen, ha varit på födelsdagsfika hos marcus bror med familj. har klippt gräs, fixat poolen m.m
sen har vädret varit piss i mellan åt..

Jaja nu ska jag göra nytta så jag hinner bli klar idag....


älskar min underbara familj!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0