Sorry

Sorry mina vänner att jag ej hört av mig eller haft tid med er...men känner mig så stressad fast jag ej behöver....kanske ska ta å skita i vardags sysslorna å umgås lite med dom jag behöver...?? Saknar vissa så himmla mycket...

jaja saknar marcus åxå för den delen....men men han komme väl hem imån förhoppningsvis...då bli de mys hoppas jag..=)

Ville ej sova själv så ringde hit bror erik idag..=)

Så vi tog med oss moster petra sedan ha vi gått på barnensdag..erik åkte massa karuseller å spelade på lotter...
Så idag ha ja faktist gjort nått...jag ha fatktist träffat nån å kommit ut..haha

ska väl be erik komma in snart så ska han få sitt godis å krypa ner i soffan...

själv ska jag nog mömblera om lite här uppe..=/

Jaja gott folk nu ska jag dra vidare..ha en skön lördag..

älskar min familj!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0