Semester

humm ha inte skrivit på några dagar, menm ha haft full rulle hela tiden och igår sov erik här tills idag....Så nu väntar jag å alexander på att marcus ska komma hem från jobbet, sedan ska vi åka å handla allt som behövs ...sen ska vi fixa till på gården eftersom de är våran vecka, sedan packa sen drar vi på en mini semester under helgen till en stuga på en ö i skräcka.....hoppas att vädret til låter lite bad åxå..=)

Ska bli intressant att se hur alexander komme reagera på att sova borta..=() men de ska nog gå bra.
ha köpt han en flytväst..han såg bra rolig ut i den....

humm idag ha de inte hunnits med så mycket, ha haft en liten alexander som kräver all tid, å sedan en stor erik som envisas med allt....ja som trodde ja skulle hinna gö så mycket idag...=(

jaja de bli aldrig som man tänkt sig..

Nu vill jag verkligen denna sak varför kan ja aldrig få de jag vill.....fan.....

ska fixa små saker nu..

älskar mina pojkar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0