onsdag

Igår så träffade jag å alexander  petra å lucas....å när vi skulle gå ut här i från så sa marcus hejdå å vinkade, då hade alexander upp sin hand å vinkande till!!!!!!Blev så glad!!!=)

Både igår natt och i natt så har alexander varit lite grinig å kinkig...men han har haft lite smått feber,förkylning...så de har sin anledning....han blev då lite piggare efter alvedonen han fick igår, men inte är det någon höjdare elle..haha

ni ska se hans min när han får den flytande alvedonen med svartvinbärssmak..haha 

Nu sitter han här å leker, låter ut som han ska dunka sönder hela golvet..=)
ska ner å ge han mat snart, sen får vi se vad vi ska hitta på för bus idag.....kanske ska ringa å höra vad petra å lucas ska göra, om vi ska ta en promenix elle nått....

Jag å annsofie satt å snckade lite i måndags å det är så sannt som de är sagt. Vi pratade om vänner vi haft genom all tid..å hur fort dom försvinner när man skaffat barn.

Lika så kan man inte planera så mycket när man ha små barn, å man kan inte göra allt man kunde förut, å sånna som själv ej har barn dom förstår inte det där riktigt..å enligt dom så är det vi som har barn som har svikit dom för att vi ej  är med dom lika ofta m.m

Men jag är så glad att jag har mina 2 bästa vänner kvar iallafall...De är själv klart annsofie, men hon är ju lika dan som mig, hon har ju åxå små barn..hehe

sen är det erica, hon har alltid funnits kvar där, visst vi kansdke inte träffas så ofta men hon har ju sitt privat liv, jobb m.m å jag det samma...men de är så skönt när man väl få den där tiden till att träffas....

NI två är guld värda!!!
Blev även glad å rörd när annsofie berättade förut en gång att det bara var jag som var kvar av alla hennes vänner när hon fick elvira, men jag ser ingen anledning till att inte fortsätta va vän med en vän som får ett bran...alltså varför ska man gå skilda vägar bara för det??

Sen är det disa åxå så klart...Hon komme alltid ha sin plats i mitt hjärta, men de är så otoligt svårt när man bor så otroligt långt från varann... å jag skulle kunna ringa å prata flera timmar om dagen med henne men  tiden å minnet sviker mig....


Jaja nu ska vi ner å äta maten kallar!!hehe

ha en trevlig dag!

Älskar min familj!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0